2015年10月31日 星期六

我的日記 林一峰 / 朱薰 (capo 5) 吉他 chord




我的日記 林一峰 Key:G
朱薰Key: capo 5

       G
  翻(開)我的日記  晴天陰天都有著你
        C                         D
  一(些)是我念記  晴(天)陰天都很美
       G
  當(中)有我共你  開心傷心也會記起
        C                              D
  當(天)世界很美  這麼(生)活像遊戲
              G                             D
  二月十四  與你到公園嬉(戲)
              C                                G
  十二月四  天氣涼了我抱著你

             G                             C                         D
* 你說(給)我你的小手  我(們)逛逛半個地(球)
        C            G                 C                       D
  從(早)到晚(都)擁有  但(還)是覺愛得不(夠)
        G                             C                        D
  然(後)又到處走走  無(方)向永遠沒盡(頭)
        C            G                 C                       D
  從(早)到晚(都)擁有  但(還)是覺愛得不(夠)

  Repeat *

  G  Bm C  D  C  G  C  D
  la...la...la...(日記使我永遠掛念你)




-----
由於睇完他爸的少爺占,聽返好多廣播劇時代既歌,勾起當年聽電台既青蔥回憶!
記得果時岩岩學結他,就係彈我的日記,十九,好天氣…仲去文具店買左個口琴自學,吹埋好天氣個intro,真係懷舊回憶呀。。。
其實我好鐘意少爺占架!
其實我都好鐘意do姐架!

沒有留言:

張貼留言